Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΧΑΛΒΑΣ....ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΥΜΝΟΣ !!


Και ξαφνικά ακούστηκε μια βροντερή φωνή, έξω από την πόρτα
-- Κάτι γλυκό, ρε παιδιά.....
Ανοίγω, μπαίνει, και ορμάει στο ψυγείο.  Τίποτα!!
Συνεχίζει στον μπουφέ.  Κάτι κουβερτούρες μόνο.
Ο λόγος για την παιδική μου φίλη, την VickyR.

Με ρίχνει ένα βλέμμα, όλο νόημα.  Κατάλαβα!!
Η σειρά μου να ορμήσω στον "μπακάλη" του μπαλκονιού (ντουλάπα).
Να το χοντρό σιμιγδάλι, ζάχαρη, ελαιόλαδο, νερό............ και έγινε σε χρόνο dt, που λένε, αυτός ο χαλβάς
Ιδιος με τους αγαπημένους μου χαλβάδες, που έγραψα πολλές φορές και όποιος θέλει τους βρίσκει πατώντας ΕΔΩ.
Μόνο που είχα μόνο σταφίδες και βαρέθηκα να κάνω γλάσσο.
Τον βάλαμε κάτω, ζεστό-ζεστό και αρχίσαμε να κάνουμε ανασκαφές, ο καθένας από την πλευρά του, αλλά, κρατήθηκα και δεν συναντηθήκαμε.
Η επόμενη φορά θα είναι στα γενέθλια μου, τον άλλο μήνα....

15 σχόλια:

Anestis Ketsetzidis είπε...

Σταύρε
μ'αρέσει και χωρίς σταφίδες.
Την καλησπέρα μου στην παρέα.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Ανέστης Θ.Κετσετζίδης :
Συνήθως βάζω και κουκουνάρι, αλλά δεν είχα διαθέσιμο.
Καλό βράδυ Φίλτατε Ανέστη!!
_____________________

Niki είπε...

φαίνεται πολύ πετυχημένος μπράβο σου!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ niki nikoula :
Είναι ο "χαλβάς των γενεθλίων" μου και τον φτιάχνω με κλειστά τα μάτια (και δεμένα χέρια).
Προσωπικά τον προτιμώ πιο σκούρο, αλλά σήμερα ένα κοράκι περίμενε πάνω από το κεφάλι μου και δεν μπορούσα να έχω αντιρρήσεις. Παιδική και αγαπημένη φίλη, που περάσαμε πολλά μαζί.

Καλό Βράδυ!!
________________________

Unknown είπε...

Όταν μοιράζεσαι κάτι με κάποιον που αγαπάς είναι πάντα πιο νόστιμο!
Καλό ξημέρωμα!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Sofia Sofeto :
Αυτή δεν ήταν μοιρασιά! Ήταν κατάκτηση!
Έφαγα εγώ λίγο, και όσο δεν έφαγε αυτή, το πήρε μαζί της, μαζί με το πιάτο!!
Αλλά, ναι, η μοιρασιά μ'αρέσει, ειδικά με άτομα που έχουμε κοινές εμπειρίες, από χρόνια.

Καλή σου Μέρα!!
________________________

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλημέρα
αν και δεν είμαι και πολύ φίλη με τον χαλβά τούτος εδώ φαίνεται ωραίος
μπορώ να πάρω ένα κομμάτι, παρακαλώ; :)

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ :
Αυτός είναι χαλβάς αλλιώτικος από τις κλασικές συνταγές του "1.2.3.4".

Και αν τον φας ζεστό έως καφτό, ζεσταίνεται όλο σου το "είναι", είπε μια ψυχή!!

Καλό Μεσημέρι!!
_______________________

Frezia είπε...

Πολύ εμφανίσιμος ασφαλώς
θα είναι και νόστιμος!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Frezia :
Όταν θέλω κάτι πολύ γρήγορο, στον χαλβά καταφεύγω.
Από εμφάνιση, μπορεί να γίνει καλύτερος με περισσότερα στολίδια.

Καλή σου μέρα κι από 'δω!
__________________

AMANTA είπε...

μοσχοβολάει!!!!
αλλά επειδή έχει πολλές θερμίδες, όταν δεν είμαστε αρκετοίγια να τελειώσει, βάζω στην κατάψυξη και διατηρείται μια χαρα, χωρίς να χάνει από άρωμα

Irene είπε...

μου φαινεται πολυ νοστιμος, αλλα για να πω την αληθεια εγω χαλβα χωρις καρυδα δεν τον διανοουμαι.
μην μου πεις οτι εισαι σκορπιος????

καλο βραδυ

ειρηνη

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ AMANTA :
Καλή ιδέα η κατάψυξη, αλλά...δεν προλαβαίνει. Καταναλώνεται "απνευστί".

Καλό Σ/Κ
____________________

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ grEAT :
Έχεις δίκιο, αλλά στα ξαφνικά δεν είχα τίποτα από ξηροκάρπι. Μόνο σταφίδες. Τα καρύδια, τα αμύγδαλα και το κουκουνάρι τα καβουρντίζω λίγο στο λάδι, πριν ρίξω το σιμιγδάλι.

Ναι, Σκορπιός, προς το τέλος. 20 Νοεμβρίου... Κάθε χρόνο κάνω χαλβά. Παλιά τον έφτιαχνε η μητέρα μου, αλλά τώρα μόνος. Ποτέ δεν μου έκανε τούρτα με κεράκια και πάρτυ, όπως γίνεται τώρα.......

Καλό Σ/Κ
_____________________

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Περνω οπως παντα να ευχηθω μια ομορφη εβδομαδα με τα λιγοτερα προβληματα,Aργω μερικες φορες να ερθω απο εδω αλλα δεν ξεχνω.Nα εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το μπλοκοσπιτο σου!!!Αγαπημενος μου ο χαλβας!!!!!!!Φτιαχνουμε συχνα στο σπιτι.