Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΕΝΝΕΣ ΟΛΙΚΗΣ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ ΑΠΟ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟ

Κάθε φορά που κάνω μοσχάρι κοκκινιστό, η σάλτσα περισσεύει.
Αυτό είναι σκόπιμο και για τα σχετικά μακροβούτια, αλλά και για να "ντύσει" ζυμαρικά ή ρύζι, να βγάλουμε και μια επόμενη μέρα.
Έτσι και χθες, με Ριγωτές Πέννες, ολικής άλεσης 
και από πιο κοντά
Αυτά τα ολίγα, για την ώρα, έτσι για να μη ξεχνιόμαστε.
Τις ΤΡΕΙΣ συνταγές της συμμετοχής μου στον διαγωνισμό των T.G.I Friday's, θα τις γράψω μετά τις 30 του μηνός, που λήγει η προθεσμία υποβολής.
Μια γεύση όμως....χρήσιμη είναι

Ίσως και παραπλάνηση........λέμε τώρα!!!

13 σχόλια:

Lila Xagorari είπε...

Σα να λέμε μια σκέτη από γιουβέτσι................!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Λίλα :
Ακριβώς!!!!!!

Άλλα σχέδια είχα, μιας και είμαι μόνος, αλλιώς ήρθαν τα πράγματα.

Καλό Σ/Κ και με το καλό η Δευτέρα!!
_____________________

Irene είπε...

εγω κανω ακριβως το ιδιο, αλλα εμας περισευει διοτι φιαχνω παραπανω ακριβως για αυτον το λογο.
μα τι εννοεις θα αναρτησεις μετα τις 30? δηλαδη τελευταια στιγμη? και εαν εχει προβλημα η συνδεση η ο μπλογκερ τι γινεται????

ELENI είπε...

να ερθω/??? μ αρεσει το φαγακι!!!!!!!!!!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ grEAT :
Αύριο λήγει η προθεσμία και δεν θέλω να είναι δημοσιευμένες πριν την λήξη.
Όχι ότι απαγορεύεται, αλλά, έτσι, παραξενιά μου....
Δεν είναι και τίποτα εξαιρετικό, αλλά σύμφωνες με το ύφος της αλυσίδας.

Καλό Σ/Κ και....υπομονή!!
________________________

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ ELENI :
Έλα εσύ κι εγώ το ξαναφτιάχνω στο τσάκα-τσάκα......

Καλό βράδυ!!
_____________________

Unknown είπε...

Όλα καλά..αλλά δεν μας γράφεις τουλάχιστον την δική σου εκδοχή για το κοκκινιστό!Τα περισσέματα λίγο ή πολύ,ειδικά στη σημερινή εποχή,πρέπει να έχουμε την ευρηματικότητα να τα χρησιμοποιούμε ποικιλλοτρόπως..περιμένω και τις υπόλοιπες συνταγές..Καλή Κυριακή!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Αμάν μας ξελίγωσες παιδάκι μου.
Εκτός όμως της ξελιγομάρας μου
σε προσκαλώ να έρθεις στο blog μου να παραλάβεις τη σκυτάλη για ένα παιχνίδι με βραβείο που μου έστειλε η φίλη μας "ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΩ"

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλό μήνα
το μοσχάρι δε μου αρέσει, αλλά μακαρόνια με σάλτσα μου αρέσουν

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Foteini Thes :
Έκανα ένα τυπικό κοκκινιστό μοσχάρι, με παραπάνω σάλτσα και μπορείς να το βρεις textΕΔΩ.

Sorry για την καθυστέρηση, αλλά το λαπ-τοπ είπε το ποίημα την Κυριακή και το καινούργιο μόλις πριν λίγο ξεκίνησε την ζωή του.
_______________________________

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ FLORA GIA :
Θα έρθω μόλις καλυφθούν υποχρεώσεις των τελευταίων ημερών.
Και όταν ακούω για αδυνάτισμα, κάτι παθαίνω......
___________________________

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ :
Κάνω και κοκκινιστό κοτόπουλο, αλλά αυτή την Κυριακή έγινε με μανιτάρια αλα κρεμ .... χωρις κρεμ!!
Θα το αναρτήσω τώρα που έχω το καινούργιο μηχάνημα!!
______________________________