Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

ΑΝΕΚΔΟΤΟ

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΡΩΚΤΙΚΟ σήμερα

Δευτέρα, 20 Ιούλιος 2009

"Έτσι πήραμε τις ψήφους..."


"Κάποτε, ήταν ένα ηλικιωμένο ζευγάρι και ο παππούς ήταν στα τελευταία του. Ρωτάει τη γιαγιά:
- "Γυναίκα, τώρα που πεθαίνω, θα ήθελα να ξέρω κάτι."
- "Ότι θες άντρα μου!"
- "Πες μου σε παρακαλώ, πόσες φορές με έχεις απατήσει;"
- "Τι λες τώρα...

άντρα μου, ποτέ!"
Ο παππούς όμως επέμενε κι έτσι την πείθει να απαντήσει.
- "Σε έχω απατήσει τρεις φορές όλες κι όλες."
- "Με ποιους;"
- "Θυμάσαι τότε που ήταν να μπεις στο δημόσιο και σε έβαλε ο Γιάννης;"
- "Ναι."
- "Ε, εγώ τον έπεισα να μας βοηθήσει."
Ο παππούς τα χάνει!
- "Για πες μου για τη δεύτερη φορά..."
-"Θυμάσαι τότε που είχες πάρει προαγωγή και είχες γίνει υποδιευθυντής;"
- "Ναι."
- "Ε, εγώ είχα μιλήσει με το διευθυντή."
Ο παππούς τρελαίνεται!
- "Για πες μου και την τρίτη να τελειώνουμε..."
- "Θυμάσαι που είχες βάλει υποψηφιότητα για δήμαρχος και σου έλειπαν πεντακόσιοι ψήφοι;"
http://filiatranews.blogspot.com/2009/07/blog-post_2499.html

ΠΗΓΗ: troktiko 20/07/2009

2 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Είδες η γιαγιά για το "καλό" του το "κανε"!!
Αφού τα παιδιά ήταν δικά του τότε έντάξει!!

Σταυρούλα είπε...

Πάλι καλά που δεν ήταν σε κανένα μεγάλο δήμο να του λείπουν μερικές χιλιάδες ψήφοι!
Καλησπέρα Σταύρο!