Σάββατο 26 Απριλίου 2014

ΚΙΜΑΔΟΤΥΡΟΠΙΤΑ & ΤΑΣ ΚΕΜΠΑΠ

Σήμερα Σάββατο άλλα ήθελα να κάνω, αλλά ο καιρός δεν επιτρέπει.  Και από τα νεύρα μου έφτιαξα μια κιμαδοτυρόπιτα
 Ο τρόπος  ΕΔΩ, αλλά με μερικές προσθήκες, όπως φύλλο έτοιμο σφολιάτα ΚΑΝΑΚΗ και τυριά Γιδοτύρι ΗΠΕΙΡΟΣ και παρμεζάνα γνήσια
 και το κομματάκι έτοιμο για κατανάλωση!!
 Παράλληλα με το υπάρχον κομμάτι μοσχαριού φτιάχνω και ένα Τας Κεμπάπ, όπως αυτό ΕΔΩ, αλλά με τις Πολίτικες προσθήκες της γιαγιάς Δήμητρας, κανέλλα και μοσχκάρυδο!!
 Μόνο που το πιλάφι το έκανα με ρύζι γλασέ, φροντίζοντας να γίνει όσο σπυρωτό γίνεται
Πάντως φάγαμε και σήμερα, έμεινε και για αύριο, που θα έχουμε διακοπή ρεύματος από τις 11 μέχρι 13:30....λέει η ανακοίνωση της ΔΕΗ που κόλλησαν στις εξώπορτες της γειτονιάς.....

4 σχόλια:

simonmad είπε...

Είναι ωραίο να ξεσπάς τα νεύρα σου "γευστικά", θετικό για σένα και για όλη την οικογένεια φυσικά! Και οι δύο κιμαδόπιτες μού άνοιξαν την όρεξη, για το μοσχαράκι τι να πω; κλασική αξία!
Να σε ευχαριστήσω για την πασχαλινή συνταγή στη γάστρα και τη μαρινάδα, πέτυχε το κατσικάκι μου κι όλοι έγλειφαν τα δαχτυλά τους.
Καλό απόγευμα :-)

Irene είπε...

θυμωμενος μου φαινεσαι η κανω λαθος? :)

κυμαδοπιτοπιτα εφιαξα και εγω εχθες, και την καταβροχθισαμε.

καλο βραδυ
ειρηνη

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ simonmad :
Χρήσιμο, δε λέω, αλλά καλύτερα θα ήταν χωρίς νεύρα!!
Η γάστρα κάνει την διαφορά, αλλά θέλει υπομονή. Ενδιάμεσα κάνεις άλλες δουλειές..
Ευχαριστώ !!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ grEAT :
Ειρήνη μου, από τα νεύρα πετάω σπίθες και ηλεκτρόνια.
Τίποτα δεν πάει καλά και όχι μόνο σε ατομικό επίπεδο.
Θέλω να φύγω και δεν μπορώ....
Και έτσι ξεσπάω στην μαγειρική...
Καλή Κυριακή!!