Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

"ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ" (νέο φιλικό blog)

Ένα ΝΕΟ φιλικό blog, που αξίζει την προσοχή μας.
Το κείμενο που ακολουθεί είναι η πρώτη ανάρτηση και ακολουθούν και άλλες πολλές.

Χαιρετισμός..
Αναρτήθηκε από Ευρύνοος On 9:55 π.μ. 50 σχόλια
Φίλοι συνιστολόγοι, καλησπέρα σας..

Είμαστε οι bloggers, Ευρύνοος και Αγνή και ξεκινούμε τούτο το μπλόγκ με θεματολογία που αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, εργασιακά προβλήματα, ίσως κάποιο χώρο για να εξηγούμε όλοι μας οι bloggers τα επαγγελματικά μας πεπραγμένα, καθώς επίσης και γιατί όχι, να μάθουμε όλοι ο ένας τον άλλο και να προτιμάμε ως μία κοινότητα, επαγγελματίες που μπορεί να χρειαστεί ο καθένας μας..
προσεχώς θα υπάρξει καλύτερο στήσιμο του blog διότι ακόμη είναι υπο συνεχή κατασκευή και διαμόρφωση..

ακόμη πιστεύω εγώ τουλάχιστον οτι μπορεί να χρειαστούμε και άλλους φίλους να γράφουν εδώ..
λογιστές, ψυχολόγοι, δικηγόροι, κάθε επάγγελμα που μπορεί να συμβουλέψει κάποιον που δέν έχει τα μέσα ή τα χρήματα ίσως, κάτι σαν κοινωνική αλληλεγγύη..

θα συζητάμε εργασιακά θέματα, ψυχολογική υποστήριξη όσο είναι δυνατόν σε άνεργους μιά και το φαινόμενο "ανεργία" πλέον μαστίζει την χώρα μας με επικίνδυνα αυξητικές τάσεις..

ακόμη ίσως υπάρξει τμήμα αγγελιών (δωρεάν) για εύρεση εργασίας και παροχής υπηρεσιών..

θα γίνονται προσκλήσεις και σε άλλους φίλους bloggers για να συντάξουν κείμενα..

ελπίζω να είναι μία προσπάθεια που θα αγκαλιαστεί απο όλους και να βγεί κάτι καλό απο όλο αυτό..

το σύνθημα κι εδώ θα είναι

"ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ"..

καθώς, όλοι είμαστε..

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ..
_____________________________________________________________________

Επειδή δύο φορές στην ζωή μου γνώρισα την ανεργία, ευτυχώς για λίγο, αξίζει η προβολή, με όποιο μέσον έχει ο καθένας μας........

7 σχόλια:

logia είπε...

καλή τύχη στο νέο μπλογκ
καλή τύχη στους ανθρώπους

Ευρύνοος είπε...

Σε ευχαριστούμε φίλε μου..

μιά και όπως είπες, έχεις περάσει απο την ανεργία δυό φορές, καταλαβαίνεις πώς είναι όταν στα 44 μου πρώτη φορά είμαι χωρίς εργασία..
και μάλιστα απο ΠΆΡΑ ΠΟΛΥ δημιουργικά χρόνια..
η δουλειά μου πήγαινε τρελά και πέθανε απότομα..
είναι σοκαριστικό..
και σκεφτήκαμε μαζί με την Αγνή, να φτιάξουμε ένα χώρο που ίσως να μπορέσουμε να ανταλλάσουμε εργασίες, θέσεις και υποστήριξη γενικότερα..

να είσαι καλά και πάλι ευχαριστούμε πολύ :)

ELENI είπε...

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ
ΚΑΛΟ Σ/Κ....

Αγνή είπε...

Δύσπιστε,
παλιά έλεγα ότι όταν κάποιος/α θέλει να δουλέψει...δεν μπορεί! Θα βρει κάτι!!

Είμαι δύο χρόνια στο περίμενε..έχω στείλει εκατοντάδες βιογραφικά (λες και είμαι πιτσαρία) , έχω πάει σε πόσες συνεντεύξεις σε ό,τι μπορείς να φανταστείς...και όμως!Συνέχεια ακούω το "Πολύ πλούσιο το βιογραφικό σας, πιο πλούσιο από ό,τι χρειαζόμαστε!"

Να μετανιώνεις δηλαδή, για αυτά που προσπάθησες τόσο καιρό!!

Με χαμόγελο όμως, προχωράμε και ..σίγουρα αν είμαστε πολλοί/ες παρέα θα είναι πιο εύκολο!

Thalassenia είπε...

Εύχομαι τις καλύτερες αποδόσεις στην προσπάθεια αυτή.
Καλύ επιτυχία και στήριξη να έχουν.

Καλό βράδυ.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Μπράβο για την ενημέρωση Δύσπιστε!

Dreameraki είπε...

Δεν γνώρισα ποτέ την ανεργία,τυχαίνει να βρίσκομαι στη πλεονεκτική θέση του Δημοσίου..όμως δε κλείνω τα μάτια σε ό,τι γίνεται γύρω μου!
Καλή τύχη στα παιδιά!