Αυτή η ανάρτηση, σκοπό έχει να εξηγήσει αυτό το όνομα.
Φυσικά πρόκειται για ένα καΐκι που κατά κάποιο, ανεξήγητο για πολλούς λόγο, βούλιαξε....
Αυτό το καΐκι, που τόλεγαν ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, συμπτωματικά χρησιμοποιούσε η πεθερά μου για να μεταφέρει τα άδεια και καθαρισμένα βαρέλια, στην Κάρυστο, εκεί τα γεμίζανε με μούστο για ρετσίνα και επιστροφή στην Θεσσαλονίκη.
Μετά από τα τόσα πολλά χρόνια, είχε αποκτήσει οικογενειακές σχέσεις με την οικογένεια Χάρκα, από τον Νέο Μαρμαρά, ο καπετάνιος είχε μάθει το ρετσίνωμα και βοηθούσε και η γυναίκα του η Σεβία (από το Ευσεβία), που ήταν πάντα μαζί στο ταξίδι.
Το τελευταίο τέτοιο ταξίδι έγινε το 1978. Μετά ο μούστος μεταφέρονταν με βυτία οδικώς, τα βαρέλια είχαν μοιραστεί στις ταβέρνες και τα γέμιζαν επί τόπου, μέχρι το 1981 που σταμάτησε η Ποτοποιΐα, 100 χρόνια από την ίδρυση της!
Το καΐκι το βλέπαμε φουνταρισμένο αρόδο στον Μαρμαρά, μέχρι που μάθαμε ότι εξώκειλε (το εξώκειλαν στα μαλακά).
Τότε ο γυιός Χάρκας είπε ότι δεν έχει καμία ζημιά, η μηχανή του ήταν καλή και όποτε θέλανε το έβαζαν μπρός.
Την πυρκαγιά όμως, που κατέστρεψε τα έξαλα, την έβαλε ο γυιός και τον συνέλαβαν για εμπρησμό.
Μέχρι τότε πρόλαβα να το φωτογραφήσω και εγώ και άλλοι, να γραφεί άρθρο με τις φωτογραφίες στο περιοδικό ΠΛΕΥΣΗ (κάπου το έχω, αλλά δεν μπόρεσα να το βρώ τώρα).
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh08TuEPOXJcOq5VECLlWbg80wVtZmIaKcMv53DuUG2ppF7cvvPsGn1k-9IgSPeejh3Pr6aUQ8igtx_ztENU-QihzxrfRS4NV81KuXsSNPcmlkAS0eag6htH1CiqGNT9eGMNZpwsT5yk-c/s400/image0-1.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiXaRGZJiCZ0ipvuf003t6kcTv9IgSp8ivnXMhhTK5pFktLmn7vMt316iEQNbPqKLGsYW9nZG67Jm1Y-xgrVI-QX4lL8Q7MAsB15JDxPkTkWv3qdH3lic2nf2ofK0rxIwaLVXsXPy07mvQ/s400/image0.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjni-jZjaOrmmbe8QLegE2G4z3jqBoVct7ZCXhwi1n1Ehp8txBsM_V3L-qgrqcUe0x5OODsFdnO3YKqtfiT5_FQSKvqVwa1WCEhy2o_XkPFabfPL75gPUjfWa-MDKYFyruqyDDJmxms844/s400/%CE%92%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%99%CE%91%CE%93%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%9F(%CE%9A%CE%91%CE%A1%CE%A1%CE%91%CE%A3)34.jpg)
"ΣΤΑΥΡΟ ΓΕΙΑ ΣΟΥ. ΑΜΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΟ. Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΕΛΑ ΤΟΥ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΤΟ 1983 ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΗ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ AGFA POCKET ΜΕ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΘΗΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΗΣ MARES. ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΝΑΜΕ ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΚΑΜΠΙΝΓΚ ΕΥΡΩΠΑ. ΕΧΩ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΣΤΕΛΝΩ.ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΝΑΥΑΓΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 29-7-2010 ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΝΟΝ ΜΕ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΘΗΚΗ.ΕΧΩ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣ ΒΙΝΤΕΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ 1.5 ΓΙΓΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΟ ΔΩΣΩ ΜΟΝΟ ΣΕ DVD."
Όλες οι υποβρύχιες είναι του Φίλιππα
Κάτω η σαλαμάστρα (στεγανοποιητικός δακτύλιος), χωρίς τον άξονα και την προπέλλα
Ο Φίλιππος Κ. πάνω από την προπέλλα
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiyBVSOIHXpeyxJiuPiEyMFDaRVdGiSh6cnHfTHI9SDXo4fi4bdivdaesZnN3T0tc75ywG_DjJnEbtRB7ZbA-Jny1Y_XFyMPEDhgFT0NzBq3aE4TTgfWM7k01lk-zIVp0cqBl9ijP5Lyt4/s400/%CE%92%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%99%CE%91%CE%93%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%9F(%CE%9A%CE%91%CE%A1%CE%A1%CE%91%CE%A3)4.jpg)
Αυτή είναι η ιστορία του "Βουλιαγμένου" και κάθε φορά που φυσάει Πουνέντες ή Μαΐστρος, είναι το μόνο λιμανάκι που είναι ήρεμο και κάθε φορά, μάσκα και βατραχοπέδιλα και σουλάτσο πάνω από τα υπολείμματα, που είναι σε βάθος 1,5 μέτρου, μέχρι λίγο πάνω από την επιφάνεια, όπως φαίνεται σε μια φωτό.
Κάτω, ότι φαίνεται σήμερα, πάνω από την επιφάνεια