Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ ΜΕ ΧΥΛΟΠΙΤΕΣ ΚΑΙ...ΤΗ "ΣΑΛΤΣΑ" ΤΟΥ ΒΙΚΤΩΡΑ


Ας δούμε πρώτα το τελικό αποτέλεσμα και παρακάτω πάμε και στην κατασκευή
Αλλά πρώτα πρέπει να λυθεί η απορία που γεννήθηκε από τον τίτλο!
Όταν ο ανηψιός μου, ο Βίκτωρας, ήταν 4-5 χρονών, άρχισε να έρχεται μαζί μας στα ταξίδια με το σκάφος.
Ήταν ένα λιγόφαγο και αδύνατο παιδάκι, που δεν έτρωγε "έξω" σχεδόν τίποτα.
Η μητέρα του λοιπόν, μας έδινε μαζί ταπεράκια-μερίδες με την "σάλτσα" όπως νόμιζε ο Βίκτωρας. Αυτή η σάλτσα ήταν μοσχάρι κοκκινιστό, περασμένο από μπλέντερ, για να μη φαίνεται.
Αυτή τη "σάλτσα" την έτρωγε μόνο με μακαρονάκι κοφτό.
Έλα όμως που δεν υπήρχε υποδομή για βράσιμο....
Ζήτησα από το διπλανό σκάφος ένα μικρό κατσαρολάκι, δανεικό κι αγύριστο, και βράζαμε το κοφτό στο γκαζάκι.
Έτσι αυτό το παραβρασμένο και διαλυμένο κοκκινιστό το λέμε "η σάλτσα του Βίκτωρα" (γελάει όταν το ακούει τώρα, στα 22 του πιά)!

Τέτοιο κοκκινιστό μοσχάρι έκανα τις περασμένες μέρες και συνοδεύτηκε με ρύζι.
Σήμερα, για να δοκιμάσω παραδοσιακές χυλοπίτες, έκανα παστίτσιο.

Αραίωσα με λίγο νεράκι το κοκκινιστό και πήρε μια βράση.
Έβρασα 250 γραμ. χυλοπίτες, σε αλατισμένο νερό και λίγο ελαιόλαδο.
Έτριψα στο multi 3 Κρητικά ντακάκια με εληά και κάλυψα το λαδωμένο ταψάκι.
Έστρωσα τις μισές χυλοπίτες, έστρωσα 5 κουτάλες κοκκινιστή σάλτσα, τριμμένη ξερή μυζήθρα και λίγο απλή μπεσαμέλ.
Από πάνω έστρωσα τις υπόλοιπες χυλοπίτες και την υπόλοιπη μπεσαμέλ, φροντίζοντας να μη μείνει ούτε κομματάκι ζυμαρικού ακάλυπτο.
Πασπάλισα με την υπόλοιπη μυζήθρα και στον προθερμασμένο φούρνο, σε 160 οC, για 40'.

Την απλή μπεσαμέλ την έκανα με 3 κουταλιές αλεύρι γ.ό.χ., 3 κουταλιές ελαιόλαδο έξτρα παρθένο, αλάτι, άσπρο πιπέρι και 500 ml γάλα.
Όλα μαζί σε κατσαρολάκι, ανακάτεμα με το μιξεράκι χειρός, μέχρι να πήξει στο επιθυμητό.

Για τον τρόπο των δύο κοκκινιστών, ένα με νουά και ένα με στήθος κοτόπουλου, θα γράψω μελλοντικά, όταν επιτρέψει το Καλοκαίρι με τις "εξορμήσεις" του. Μέχρι που οι γείτονες στο Πόρτο-Καρράς ανησύχησαν και πήραν τηλέφωνο, σήμερα, για να δουν αν πεθάναμε, ή όχι!!
Για ένα τέτοιο κομμάτι, προτιμώ να μείνω στο σπίτι και ας μη κουνάει το κρεβάτι μου!!!
Posted by Picasa

10 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Ευρηματικότατο σε βρίσκω εμείς(εγώ δηλαδή)κολλάω στα καθιερωμένα και σπάνια κάνω αλχημείες έχω και δύσκολους πελάτες που να τολμήσω:))

Πολύ κούνημα σήμερα!
Θαλασσινά με πολλά μποφόρ:))

ιρινι είπε...

Ωχ Θέε μου!!!!!!Λαχταριστό παστίτσιο που εφτιαξες, και δυστυχώς ειναι μακρυά και δεν μπορώ να ..τσιμπήσω!!!

marianaonice είπε...

Άσχετο, αλλά τα έχω παίξει κυριολεκτικά και επειδή είδα ότι ίσως παλιότερα είχες αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα σκέφτηκα μήπως μπορείς να μου βρεις λύση.
Χάθηκαν όλες οι φωτογραφίες των αναρτήσεών μου από την αρχή που άνοιξα το μπλογκ μου μέχρι 20 Φεβρουαρίου 2009.
Όταν ανοίγω την επεξεργασία τις βλέπω να είναι καταχωρημένες στον κωδικό HTML αλλά δεν δημοσιεύονται!
Ψάχνοντας βρήκα κι αυτό το μήνυμα εδώ που μου έκανε τα νεύρα τσατάλια

http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?answer=175250&hl=el

Αν ξέρει κανείς κάτι παιδιά ας μου πει...
Ευχαριστώ!
:)

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Zoyzoy :
Είναι βαρετό να τρως το ίδιο φαγητό κάθε μέρα.
Με κάτι τετοιες micro-απάτες τους ξεγελάς όλους.
___________________

@ RIRI :
Με τέτοιο βαρδάρη, που φυσάει σημερα, αν ρίξω ταπεράκι μπροστά στο σπίτι μας, θα το παραλάβεις σε μερικές ώρες!
___________________

@ Marianaonice :
Οι δικές μου φωτογραφίες χάθηκαν από το Picasa. Υπήρχαν όμως στα Λευκώματα ιστού, όσες είχαν δημοσιευτεί.
Κάπου 500-600 τις βρήκα σε κάτι Ληφθέντα αρχεία, αλλά σε μικρογραφίες, με μικρή ανάλυση και δεν ξέρω να τις επαναφέρω.
Όσες ήταν από σκανάρισμα, χάθηκαν, αλλά σταδιακά τις ξανασκανάρω.

Αν οι φωτογραφίες σου χάθηκαν μόνο από το blog και στη θέση τους εμφανίζεται Χ, τότε πρέπει να τις ξαναφορτώσεις.
Περίμενε όμως μερικές μέρες, μπορεί ο blogger να τις επαναφέρει.

Οι γνώσεις σε κάτι τέτοια είναι φτωχές.
____________________

marianaonice είπε...

Σ' ευχαριστώ Δύσπιστε για την απάντηση.
Ναι χάθηκαν μόνο από τις παλιές μου αναρτήσεις στο blog και υπάρχουν μέσα στην ανάρτηση με τον κωδικό HTML τις βλέπω αλλά δεν βγαίνουν στη δημοσίευση.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει συμβεί. Μακάρι να είναι θέμα του blogger και να τις επαναφέρει.

Tante Kiki είπε...

Καλησπέρα Δύσπιστε. Λαχταριστό το παστίτσιο σου, άσε που με παρηγόρησες λίγο γιατί κι η ανιψιά μου δεν τρώει...οπότε έχουμε ελπίδες στο μέλλον! Καλή εβδομάδα.
Tantekiki.blogspot.com

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Tante Kiki :
Συνταγή δοκιμασμένη αρκετά χρόνια, αλλά όχι όπως το έκανα τώρα.
Μπλέντερ, να γίνει λυώμα.
Και θα δεις τότε αν καταλάβει τίποτε!!
Τώρα που μεγάλωσε, τρώει απ'όλα! Μέχρι και κοκορέτσι έφαγε το Πάσχα!
Και πιστεύω ότι δοκίμασε και του άρεσαν, μετά που άρχισε να κάνει παρέες με κοριτσάκια. Ίσως ντράπηκε!
Δεν τον ρώτησα!!!

Ευχαριστώ γα την περαντζάδα!!
____________________

ElenaG είπε...

Τα είπαμε αυτά!
Πάντως είδους ζυμαρικά η αδυναμία μας!
Αυτό φυσικά καταγράφετ στα αγαπημένα!

manousina είπε...

Η μικρή μιας φίλης μου, δεν ήθελε να μασήσει τίποτα, μέχρι τα 5 της τα έτρωγε όλα λιωμένα και όλα ήταν κοτόπουλο!!!!!
Ευτυχώς πλέον (7) τρώει κανονικά.
Το παστίτσιο είναι από τα αγαπημένα φαγητά των παιδικών μου χρόνων, έτσι όμως δεν το έχω δοκιμάσει.

Αστοριανή είπε...

...σήμερα, φάγαμε "μακαρονάδα σου"!!!
νοστιμότατη...
όσο για το παστίτσιο... θα προσπαθήσω!

Φιλία και ...φιλιά,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ