Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

ΣΙΓΗ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ....για λίγο !!

Για μερικές μέρες ακόμη, θα τηρηθεί "σιγή ασυρμάτου"....
Μια μικρή απόδραση, σε συνδυασμό με μερικές απαραίτητες δουλειές και με την παρέα του Adam, που είναι υποβαθμισμένος και αγαπάει το σκάφος.

Και με την "ΘΑΛΑΣΣΑ" τουΣπανουδάκη....



....φεύγω με το αυτοκίνητο που μου έδωσαν από την "Εξυπηρέτηση Πελατών" του συνεργείου, μέχρι να αποκατασταθεί η "βλάβη" που προκάλεσα στο αυτοκίνητο μου.

Και αν νομιζει κανείς ότι πάω στον αγύριστο....γελιέται! Την Παρασκευή θα είμαι πίσω.
Αυτή την εποχή τα Σαββατοκύριακα στην Θεσσαλονίκη είναι θαύμα!

Και για το τέλος, ένα Ιταλικό, της εποχής του Αρταξέρξη, με τον Edoardo Vianello




....και ο ίδιος 40+ χρόνια μετά, με το ίδιο τραγούδι



Sayonara....αλλά όχι αυτήν με το "δάχτυλο", την άλλη την Γιαπωνέζικη, που σημαίνει "εις το επανιδείν"....

7 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Καλές αποδράσεις φίλε μου :)

Thalassenia είπε...

Μια από στεριά μια από θάλασσα, όλο βόλτες κόβετε κ. ΔΥΣΠΙΣΤΕ.
Και καλά κάνετε.

Να περνάτε όμορφα και προσοχή.

Ανώνυμος είπε...

προκαλείς με τις αποδράσεις!!!!για να δούμε που θα πάς τώρα.

VAD είπε...

Αντε στο καλο και περιμενουμε τη νεα θαλασσο-ανάρτηση...

Dreameraki είπε...

Tι θα γίνει με σένα καλέ;;;Όλο το μαντήλι θα σου κουνάμε;;;
Σε πειράζω!Γκρινιάζω για να δώσω το στίγμα μου!Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα!!!!!!

zoyzoy είπε...

Δεν σε πρόλαβα!
Ησυχία δεν έχει ο .... σου!
Δεν ζηλεύω είμαι γεμάτη προς το παρόν απο Κρήτη:))

Οι μουσικές σου επιλογές μαρτυρούν κάπου θάλασσα αγαπημένη απ'τα παλιά ή κάνω λάθος??

Καλά να περνάς!

Dimos El Grec είπε...

Καλά να περνάς!!!