Τρίτη 4 Μαΐου 2010

ΦΡΑΟΥΛΑ ΓΛΥΚΟ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ....ΕΥΚΟΛΟ !!



Δεν ξέρω αν σε λίγο θα μπορούμε να κάνουμε επιδρομή στο Σ/Μ (χλωμό μου φαίνεται), σήμερα όμως ξεσπάθωσα.
Μαζί με όοοολα τα υπόλοιπα, είδα (πάλι!) φράουλες, από τον Νομό Ηλείας αυτή τη φορά. Τις έψαξα και ήταν καλές.
Πήρα 1 κιλό (2 κεσεδάκια).
Το ένα έγινε με ζάχαρη και λικέρ, όπως την προχθεσινή ΦΡΑΟΥΛΟΣΑΛΑΤΑ .
Το δεύτερο έγινε γλυκό κουταλιού (φωτό), αλλά με τον εύκολο τρόπο, στον αρτοπαρασκευαστή (τεμπελιά; Πες το όπως θέλεις)



Υ Λ Ι Κ Α (σαν τις προηγούμενες κατασκευές)
1/2 κιλό Φράουλες πλυμένες και καθαρισμένες
200 γραμ. Ζάχαρη (δεν το ήθελα πολύ γλυκό)
1 Λεμόνι (τον χυμό του)

Ε Κ Τ Ε Λ Ε Σ Η
Πασπαλίζουμε τις φράουλες με την ζάχαρη και τις αφήνουμε 2 ώρες περίπου.
Ρίχνουμε το μείγμα στον αρτοπαρασκευστή, μαζί με τον χυμό του λεμονιού και διαλέγουμε πρόγραμμα για γλυκό ή μαρμελάδα.
Το πρόγραμμα του δικού μας ήθελε μία ώρα και 5'.


Στο τέλος του προγράμματος ρίχνουμε το γλυκό στο ζεστό βάζο και κλείνουμε το καπάκι

Αυτή τη φορά πέτυχα πολύ καλό χρώμα και διαφάνεια, χωρίς κόπο.
Posted by Picasa

23 σχόλια:

Dreameraki είπε...

Πολλή φράουλα έχει πέσει!Παίρνω χαρτί και μολύβι και γράφω!!!Μήπως έχεις και φράουλα γρανίτα;;Αν πεις ναι,σου στέλνω βραβείο!!Είναι μεγάλο δέλεαρ!Σκέψου το!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ ...I'm a dreamer: Πολύ θα ήθελα να δω τι είναι αυτό το βραβείο που χάνω!
Όχι, δεν έχω στο συρτάρι συνταγή για γρανίτα, αλλά νομίζω ότι πρέπει να είναι πολύ εύκολη.
Μια αναζήτηση στο google θα δώσει πολλά αποτελέσματα.
Το βραβείο το παίρνω με μια επικόλληση; Μάλλον όχι!
Καλή σου μέρα!!!
______________

Irini είπε...

Αααααχ.......τι μου κάνεις πρωί πρωί,λατρεύω την φράουλα έλα μου όμως που δεν μπορώ να την φάω λόγο αλλεργίας και την έφτιαξες μούρλια,από εδώ την μυρίζω......χαχαχαχαχαχα!
Καλή σου μέρα.

Ανώνυμος είπε...

καλημερα ειμε η τζενη μου αρεσει πολυ να η κουζινα σημερα φτιαχνω κι εγω γλυκο φραουλα με τη συνταγη σου,δεν εχω μπλογκ τα παρακολουθω ομως γιατι βρησκω ωραια πραγματα.jeny

ΦΟΥΛΗ είπε...

φραουλοκατάνυξη....
Καλημέρα...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Irini: Για τις αλλεργίες, όλοι μας πρέπει, από καιρού εις καιρόν, να κάνουμε έναν έλεγχο.
Πολλές φορές, όσο περνούν τα χρόνια, εξαφανίζονται και μείς εξακολουθούμε να νομίζουμε ότι έχουμε.
__________________
@ Τζένη: Δεν χρειάζεται να έχεις blog για να γράψεις όνομα.
Αν τσεκάρεις το "Όνομα/Διεύθυνση URL", γράφεις μονο όνομα. Το URL λέει ότι είναι προαιρετικό.
Το "Ανώνυμος" είναι πολύ κρύο, βρε παιδί μου.
Κανείς μας δεν είναι ανώνυμος.
Χαίρομαι που είσαι στην παρέα!
__________________
@ ΦΟΥΛΗ: Τέρμα οι φράουλες για φέτος, αν και μπορεί να φτιάξω και κανένα φραουλο-λικέρ, μιας και βρήκα συνταγή της θείας Λούλας, ψάχνοντας το συρτάρι για γρανίτα που ζήτησε η καλή μου φίλη "Dreamer", πιο πάνω.
__________________

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

και του χρόνου

Lila Xagorari είπε...

Το πρόγραμμα του αρτοπαρασκευαστή για μαρμελάδα δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, τώρα όμως με έβαλες......στην πρίζα!!
ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΟ!!!

zoyzoy είπε...

Καλά είσαι μεγάλη "μαφία"!
Τη συσκευή την έχω και ούτε καν πέρασε απ'το μυαλό μου ότι μπορεί να φτιάξει τέτοιο μεγαλείο!
Από εμφάνιση σκίζει πιστεύω και γεύση.

θα χρειαστώ τις εμπειρίες σου όταν βγούν τα βερίκοκα!

Καλή μέρα να'χεις!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ: Αμήν!!
Σειρά έχουν τώρα τα κεράσια και τα βύσινα (από Αριδαία μεριά).
_______________
@ Λίλα: Το βιβλιαράκι του δικού μου, προτείνει φρούτο/ζάχαρη 1/1. Μου φάνηκε πολύ και έβαλα 1/0,4 δηλαδή στο μισό κιλό φράουλες, 200 γρ ζάχαρη.
Βγήκε λίγο ζουμερό. Έπρεπε να περιμένω καμιά ώρα μετά το τέλος και μετά να το μετγγίσω στο βάζο.
_______________
@ Zoyzoy: Με βερύκοκα δεν έκαμνε η γιαγιά μου. Στην αυλή είχαμε καΐσια, μούρα και σύκα. Τα άλλα αγοραστά από τον μανάβη.
Όταν είσαι έτομη, θύμισε το μου.

Το....μαφία μου αρέσει, αλλά το αντιπαρέρχομαι!!!
________________

Dreameraki είπε...

Χαχαχαχχα!Φιλιά φιλαράκο!Καλό απόγευμα!No γρανίτα,no βραβείο και no επικόλληση επίσης!Χααχαχχα!Φιλιά

Global Greek είπε...

eeeee εγώ δεν έχω αρτοπαρασκευαστή επομένως σκέτες θα τις φάω;-( ;-)

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ ...I'm a dreamer: Περιμένω μπας και κατακτήσω το επόμενο!!
Ανταποδίδω τα φιλιά, αλλά......φραουλένια!!
_______________

@ Global Greek: Υπάρχει και ο μη τεχνολογικός τρόπος, με βράσιμο αργό και συνεχές αλλά ήρεμο ανακάτωμα.
Εκείνα όμως τα 20-25 λεπτά, τέρμα οι άλλες σκέψεις, τα τηλέφωνα και η εκπαίδευση του Max!!
Αλήθεια! Γιατί δεν τον μαθαίνεις να μαγειρεύει;
Μπορεί να έχει κρυφό ταλέντο!
_________________

Dreameraki είπε...

Για να σε δω,για να σε δω!ΧαχααχαχαχαχαΦιλιά φίλε μου!

Frezia είπε...

Καλές οι φράουλες, αλλα λένε ότι ειναι το φρούτο που έχει τα περισότερα φάρμακα...

Pansofix είπε...

τη λατρευω τη φραουλα!!! και το γλυκο φραουλα σε αρτοπαρασκευαστη πρωτη φορα το ακουω και μου φαινεται απιστευτη ιδεα...ολο ωραιες ιδεες μας δινεις!!!

Dreameraki είπε...

Μήπως σου βρίσκεται καμία συνταγή που να ενισχύει την αισιοδοξία,να σε γεμίζει θετικές σκέψεις και να σου αφαιρεί το άγχος και την αγωνία;Αν ναι,τη χρειάζομαι επειγόντως.Και όχι βραβεία,βωμό θα σου κάνω.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

...I'm a dreamer: Φοβάμαι ότι πάλι θα χάσω το βραβείο...
Δεν ψάχνω καθόλου!
Άδικος κόπος. Όσο και να ψάξω ΔΕΝ υπάρχει πουθενά τέτοια συνταγή.
Μόνο να αυτοσχεδιάσει ο καθένας μας μπορεί.
Για να ξεδώσω έκανα αγκινάρες αλα Πολίτα και κολοκυθάκια γεμιστά, για να έχουμε για μέρες.
Δεν έχω κέφι ούτε ανάρτηση να γράψω, με αυτές τις συνθήκες.
_________________

Dreameraki είπε...

Θα το ξεχάσουμε κι αυτό,όπως έχουμε να ξεχνάμε παρόμοια έκτροπα.Είναι θέμα ημερών..Δυστυχώς!Πάω κι εγώ στο σπίτι μου για Σ/Κ,νιώθω εντελώς χαμένη και κακοδιάθετη.Φιλιά για θετική σκέψη!

kiki είπε...

Και του χρόνου! Ωραίο δείχνει!

Juan είπε...

Η ζάχαρη πρέπει να έχει και πηκτίνη ή και η απλη ζάχαρη κανει; Επίσης, δεν λιώνουν οι φράουλες; Λέω να το κάνω με κερασια!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Juan :
Η απλή άσπρη ζάχαρη είναι αρκετή.
Η φράουλα, το κεράσι και πολλά άλλα φρούτα έχουν πηκτίνη και δεν χρειάζονται παραπάνω.
Στα βιομηχανικά γλυκά βάζουν για να πήξουν πιο γρήγορα (ο χρόνος είναι χρήμα).
_____________________