Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

ΦΡΑΟΥΛΟ....ΣΑΛΑΤΑ !!!

Τις υπόλοιπες φράουλες, τις προχθεσινές, τις επεξεργάστηκα με ένα τρόπο που τον ξέρω από παλιά.
Μόνο που αυτό το κατασκεύασμα δεν έχει όνομα και του έδωσα τον τίτλο της κεφαλίδας, από το "Φρουτοσαλάτα".


Με λίγα λόγια και αφήνοντας τις εικόνες και την ζυγαριά να μιλήσουν, πάμε.....
Οι φράουλες πλυμένες, καθαρισμένες από το κοτσανάκι και ζυγισμένες (αλλά και να μην είναι ζυγισμένες, δεν έγινε και τίποτα!)

Πασπαλίζουμε με άσπρη ζάχαρη.
Πόσο;
Φαίνεται από την ζυγαριά.....


Βρέχουμε με το αγαπημένο μας ποτό (λικέρ, μπράντυ, τζιν, βότκα κλπ).
Πόσο;
Φαίνεται από την ζυγαριά.....




Εγώ έβαλα λικέρ από κεράσια (περσυνό) για να τελειώνει, γιατί έρχεται η εποχή για καινούργιο.
Στο ψυγείο μερικές ώρες και "βουρ στον πατσά".
Προσοχη χρειάζεται στο ζουμί που μαζεύεται στον πάτο του τάπερ.
Εκτός από το (λίγο) ποτό, γίνεται και μια "ενίσχυση" από το ζουμί του φρούτου και την ζάχαρη, και αυξάνει ο βαθμός του οινοπνεύματος.
Ενώ το λικέρ που έβαλα είχε 20%, σε δύο μέρες (σήμερα) πήγε 32%.
Εννοείται ότι το κατασκεύασμα γίνεται και με πολλά άλλα φρούτα. Ότι μας έρθει στο χέρι.
Γαρνιρισμένο με σαντιγύ παίρνει άλλη διάσταση!!!

11 σχόλια:

Lila Xagorari είπε...

Tις φτιάχνω κι εγώ έτσι τις φραουλίτσες αλλά με κονιάκ, θα δοκιμάσω και με λικεράκι!!!
Καιρός να γλυκαθούμε λιγάκι γιατί σήμερα η πίκρα έφτασε στο απροχώρητο!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ναι είναι εξαιρετικά εύγευστο και δροσιστικό

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αστης κάτω αστης κάτω λέμε !!!
μμμμ νόστιμες!!!ευχαριστώ...

Και λοιπόν;E allora? είπε...

εγώ θέλω με λιγο ουίσκι :))) και ένα με σαντιγί και ένα σκέτο...αχ τι μου κάνεις!!!

καλό βράδυ
χχχ

Thalassenia είπε...

Είπαμε, φράουλες και όπως να είναι.
Ας κάνω μία επιδρομή στο ψυγείο, γιατί εσύ μου πέφτεις μακριά.

Καλό βράδυ.

Asteri (Maria) είπε...

Σλουρπ!!!!!
Μια μεριδούλα στο 3 παρακαλώωωωωωωωω

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Delivery κάνετε???
Καλό μήνα!!

Margo είπε...

Πω πω έπρεπε να περάσω πιο νωρίς. Μες τα άγρια μεσάνυχτα να βάλω μπρος για μια δροσιστική μυρωδάτη και γευστικότατη φραουλοσαλάτα;)
Καλό ξημέρωμα!!!

zoyzoy είπε...

Ετσι πάντα τις έκανα στα παιδιά και τρελαίνονταν!
Ακόμα τις ζητάνε και όσο περισσότερο μένουν στο ψυγείο τόσο δυναμώνει η γεύση τους!!

Καλό μήνα να'χουμε!!

Dreameraki είπε...

Βρήκες το ευαίσθητο σημείο μου!!!Κι αυτό είναι μείον μου!!Χαχαχαχχαχα!Υπέροχοοοοοο!!!Μιαααααααάμ!Φράουλεςςςςςς!

Evie είπε...

Έτσι μου τις έφτιαχνε κι η μαμά μου με λίγο κουαντρω, εγώ τις φτιάχνω η σκέτες η με μπράντι.
Ωραίο δροσιστικό!!