Η ευγενέστατη απάντηση ήταν "-Σε μια ώρα θα έχει τακτοποιηθεί. Κλείστε και ξανανοίξτε το μόντεμ και θα είναι εν τάξει".
Σε δύο και παραπάνω ώρες, ακόμη δεν ειχα ούτε τηλέφωνο, ούτε ADSL.
Ξανά τηλέφωνο στις βλάβες. Νέα απάντηση "-Υπάρχει γενική βλάβη και θα τακτοποιηθεί κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα".
Τότε θυμήθηκα κάτι που είχα διαβάσει σε κάποιο blog ειδήσεων και λέω "-Κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα, θα καταγγείλω επί τέλους την σύμβαση. Βαρέθηκα πια".
Σε δέκα λεπτά είχε διορθωθεί η γενική βλάβη και "ήρθαν" όλα.....
Είναι πολύς καιρός τώρα που θέλω να αλλάξω δίκτυο, αλλά δεν υπάρχει η παραμικρή αξιοπιστία από κανένα.
Όλων οι γνώμες διχάζονται.
Ας μου πει κάποιος κάτι θετικό!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου