Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Μουσακάς "ημιτασιόν" ατομικός (by VickyR)


Βρήκα στα mail τρεις συνταγές από την πολύ καλή μου φίλη, δοκιμάστρια και, κατά κάποιο τρόπο, μαθήτρια μου, Βίκυ.
Όσοι παρακολουθείτε αυτό το blog θα έχετε δει σχόλια της, σαν VickyR.
Αρνείται επίμονα να κάνει δικό της μπλογκ, δηλώνει απογοητευμένη από μια blogger. Έκανε κάποτε ένα σχόλιο, είχε περιορισμό σχολίων και όχι μόνο δεν δημοσίευσε το σχόλιο της, αλλά η κυρία blogger περιέλαβε τον σχολιασμό στο βασικό κείμενο της ανάρτησης, χωρίς αναφορά.
Γαϊδουριά, δεν λέω, αλλά η κυρία blogger είναι και μιας κάποιας (μεγάλης) ηλικίας και δικαιολογείται η κομπορημοσύνη.


Στα γρήγορα ένας "ντεμέκ" μουσακάς, με τον κυμά που περίσσεψε από τα μακαρόνια.
Τα υλικά αναφέρονται στο πινακίδιο της εικόνας (πατήστε την να μεγαλώσει)

Η εκτέλεση απλή, για ΜΙΑ μερίδα:
Τηγανίζουμε στο λάδι μια ροδέλλα μελιτζάνας, αφού την ξεπικρίσουμε μέσα σε αλατόνερο.
Μαζί τηγανίζουμε και μια ανάλογη ροδέλλα πατάτας (ή μικρότερες).
Παίρνουμε τσέρκι σερβιρίσματος με ύψος περίπου 5-7 εκατοστά και βάζουμε κάτω την μελιτζάνα, μετά την πατάτα και μετά τον κυμά.
Σαν επικάλυψη, αντί για μπεσαμέλ, κάνουμε ένα μείγμα από ίσα μέρη στραγγιστού γιαουρτιού και κατίκι Δομοκού (ή άλλο κρεμώδες τυρί).
Ξεκαλουπώνουμε και τρώμε.
Αν θέλουμε ψήνουμε λίγο στο γκριλ, την επιφάνεια και ξεκαλουπώνουμε μετά.
Δύσπιστη σημείωση:
Οι συνταγές μου είναι για 2-4 άτομα συνήθως, για μοιρασιά.
Αυτή είναι για 1(ένα) άτομο, χωρίς να μας λέει τι την κάνει την υπόλοιπη μελιτζάνα και την πατάτα........

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κανε καμια βόλτα στη θάλασσα και ασε μας επιτέλους να κάνουμε λίγο δίαιτα!!
Είμαι στη δουλειά,θα είμαι μέχρι το βράδυ,θα τη βγάλω με τίποτα φρούτα και ...τσούπ ο Δύσπιστος!!
Σκέπτομαι να βάλω φραγη στο μπλόκ σου μπάς και χάσω κανένα κιλό.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Τhalassokrator :
Φίλτατε Captain, στη θάλασσα, πάλι, από Δευτέρα.
Αυτή και οι επόμενες δύο αναρτήσεις είναι "κονσέρβα" προγραμματισμένη και βγαίνει αυτόματα.
Να είσαι πάντα καλά!

ΥΓ: Δεν είδα να σχολιάζεις την φωτό με τις βίδες. Ή μήπως η Κα Σιδέρη δεν θέλει να φαίνεται σαν κατασκευάστρια ζυμαρικών;
_____________________

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Η μαθήτρια σου είναι καιρός να το αποφασίσει!
Σιγά μη την θίξει η "κάποια" κυρία!
Υπάρχουν και εμπάθειες αλλά μακριά από εμάς!

Ας απολαύσουμε την συνταγή έστω και μόνο μαγειρεύοντας την!
(Για τους γνωστούς λόγους!)

Eri είπε...

Τέλειος ο μουσακάς!
Βικυ μην απογοητεύεσαι! Προχώρα!
Καλά μπάνια σε όλους και καλές ψαριές! :)

Εφη είπε...

Το τραγουδάκι ..."σ΄όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε...κλπ" δεν το ξέρει η φίλη σου???

Εχω διυλίσει πια τα άτομα εδώ μέσα και δεν ασχολούμαι με όσους δεν μου κάνουν....απλά και χωρίς φούρλες και φιοριτούρες...σιγά μη τα βάψω μαύρα...χαχαχα!!!

Ο μουσακάς σου κολαση μου φαίνεται..να είχα μια μεριδούλα τώρα ..δεν πα' να'ναι καλοκαίρι...!!

Καλά να περνάς Δύσπιστε!

TasteFULL είπε...

Γειά σου Σταύρο! μου τράβηξε την προσοχή ο ημιτασιόν μουσακάς και ήρθα :)
πολύ όμορφο σερβίρισμα, πολύ καλός συνδυασμός υλικών στην κρέμα, πολύ ωραία ιδέα, πολύ καλή φωτογραφία!
Συγχαρητήρια και στη VickyR και στο δάσκαλό της!
Καλά να περνάτε στον βορρά, με ουζάκια και μπανάκια!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη :
Η αλήθεια είναι ότι με το τηγάνισμα γίνεται πιο νόστιμος, αλλά σαν αντίβαρο έχει την έλλειψη μπεσαμέλ.
Έτσι, για μια δοκιμή, θα την κάνω όταν γυρίσω.
___________________

@ Eri :
....και αν χάσω μια σίγουρη αναγνώστρια;;;
____________________

@ Εφη :
Αυτή η κυρία, που συμπτωματικά έχει το ίδιο όνομα με μια θεία μου, έστελνε δικές μου ατόφιες συνταγές σε κάποιο site, αλλά σταμάτησε όταν τους ρώτησα "ποιά είναι αυτή η Λ---α".

Από την άλλη μεριά τι κι αν είναι καλοκαίρι;
Ίσα-ίσα, ο μουσακάς είναι κατ'εξοχήν καλοκαιρινό φαγητό.
__________________

@ TasteFULL :
Βίκυ μου, η συνονόματη σου έστειλε δύο φωτογραφίες με μικρή ανάλυση και εγώ τις έκανα κολάζ με μεγάλη ανάλυση και έγραψα καιτο κειμενάκι.
Αυτό φαίνεται αν κάνεις κλικ στην εικόνα και ξανά κλικ. Στην πολύ μεγάλη μεγεθυνση, εμφανίζεται "κόκκος".
____________________

ιρινι είπε...

Πολύ καλό!!!και μου αρέσει που η Βίκυ τηγάνησε τα λαχανικά!!!Αυτή η σαλτσούλα που φαίνεται στο πιάτο ειναι επειδή τηγανίστηκαν!!!Πολύ θα ηθελα μια μερίδα για το βράδυ!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ RIRI :
Μετά το τηγάνισμα στέγνωσαν σε απορροφητικό χαρτί.
Το ζουμί στο πιάτο είναι από τον κιμά και "έβαψε" και την κρέμα, βγάζοντας το τσέρκι.
__________________

Ερμιόνη είπε...

Πάρα πολύ όμορφο πιάτο! Η ατομική παρουσίασή του με ενθουσίασε!

Thalassenia είπε...

Η παρουσίαση είναι επιπέδου φίλε ΔΥΣΠΙΣΤΕ.
Είμαι σίγουρη και η γεύση το ίδιο.
Για τόσο λίγο δεν πειράζει το τηγάνι, αλλιώς καλύτερα ψητά.
Γίνεται γλύκισμα, να το ξέρεις.
(Αλοίμονο αν δίναμε σημασία σε ότι μας ενοχλεί πες της φίλης Βίκυς.)

Καλές θάλασσες.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Ερμιόνη :
Συμφωνώ με το πνεύμα της παρουσίασης.
Πρακτικά όμως θα προτιμούσα καλύτερο ή και καθόλου φόντο και μεγαλύτερη ανάλυση. Δεν αντέχει σε μεγάλη μεγέθυνση.
_____________________

@ Thalassenia :
Την γνώμη μου για την φωτό την είπα παραπάνω.
Το πρόβλημα δημιουργείται με τη μανία που εχουμε να χωρέσουμε πολλές λήψεις σε μια κάρτα ψηφιακή.
_____________________

Και λοιπόν;E allora? είπε...

να τι δεν έχω φτιάξει ακόμα φέτος....για να στρωθω :)