Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

ΤΟ CRUMBLE-CAKE ΜΗΛΟΥ της Κας Λίλας

Το ιστολόγιο (blog) ΤΑ ΛΙΛΑ ΤΗΣ ΛΙΛΑΣ ασφαλώς το ξέρετε όλοι.
Αυτό όμως που δεν ξέρετε ίσως (ακόμα) είναι ότι σήμερα η Κα Λίλα, μας έδωσε μια συνταγή για κέϊκ.
Σιγά το καινούργιο , θα με πείτε....
Ναι , αλλά αυτό είναι ένα "Θρυμματισμένο (crumble) κέϊκ Μήλου" .
Εγώ όμως "άρπαξα" την ευκαιρία και το κατασκεύασα, μιας και είχα όλα τα υλικά, μικρή όμως φόρμα μιας χρήσεως (10x20).
Γιαυτό μείωσα τις ποσότητες στο μισό ΑΚΡΙΒΩΣ (μόνο που αυγό έβαλα μεσαίο και όχι μεγάλο).
Επίσης μαζί με τα αμύγδαλα, καβούρντισα και καρύδια και κουκουνάρι.
Τα Υλικά και την Εκτέλεση θα μπορέσετε να πάρετε από ΕΔΩ.

Εγώ βάζω τις δικές μου φωτογραφίες........


.........κομμένο, ζεστό ακόμη και..........



............όπως βγήκε από τον φούρνο...........

...........και η κατανάλωση άρχισε............

.........για την εκτίμηση της νοστιμιας...........
.........και ΉΤΑΝ τέλειο.
Λέω "ΉΤΑΝ" γιατί .......... ήταν. Καταβροχθίσθηκε σχεδόν όλο, με "πρώιμο" απογευματινό καφέ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!

Posted by Picasa

10 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

μμμμμ χθες έφτιαξα καρασόπιτα, όμορφο φαίνεται, και για να το λες!!

Lila Xagorari είπε...

Σταύρο μου σ'ευχαριστώ που εμπιστεύθηκες τη συνταγή μου και την υλοποίησες άμεσα και με τόσο μεγάλη επιτυχία!
Την επόμενη φορά να βάλεις και το αλουμινόχαρτο από πάνω για τα πρώτα 15 λεπτά όπως λέω στη συνταγή για να μην σου αρπάξει!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ ΦΟΥΛΗ: Υποθέτω κερασόπιτα. Είχες σε καμιά κατάψυξη; Ή πήρες Νοτίου Αφρικής ή Χιλής;
_________________
@ Λίλα: Το έβαλα το αλουμινόχαρτο και με χρονόμετρο.
Φαίνεται λίγο σκούρο, γιατί η λήψη είναι με τον φυσικό φωτισμό, χωρίς φλάς. Πολύ τραγανή η κρούστα...
_________________

zoyzoy είπε...

Θα την δοκιμάσω σύντομα μάλιστα, έχω κάτι μήλα που έχουν ξεμείνει στην φρουτιέρα!!
Σ'επισκέπομαι ανά τακτά διαστήματα και ξεσηκώνω τις συνταγές σου.
Να σ'ενημερώσω η ροζ τυροκαυτερή με κόκκινη Φλωρίνης μόνο καυτερή δεν έγινε μάλλον γλυκιά θα την έλεγα.χι!χι!

ELENI είπε...

ΠΑΙΡΝΩ 3 ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ,ΠΙΝΟΥΜΕ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ!!!

Betty's Cuisine είπε...

Ε να πάρω κι εγώ το κομματάκι μου... το μαρμπέ που έφτιαξα προ ημερών δεν μου έφτασε...χαχα..
γειά στα χέρια σου και μπράβο στη Λίλα για την ιδέα!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

@ Zoyzoy: Αν ακολουθήσεις το link, θα βρεις υλικά+εκτέλεση.
Δεν είναι δική μου συνταγή. Και εγώ από αλλού την ξεσήκωσα.
Σειρά σου τώρα!

Η τυροκαυτερή, φυσικά έγινε "τυρογλυκειά", αφού δεν έβαλες κάτι να καίει μέσα.
_____________________
@ ELENI: Δεν τα κάνουμε τέσσερα, νάρθω κι εγώ για καφεδάκι;;;;
_____________________
@ Βetty's : Όσα κομμάτια θέλεις.
Αυτή η μισή δόση έβγαλε 10 κομμάτια πάχους ενός δάκτυλου (ξαπλωτού και όχι όρθιου).
Τα δύο blogs της Λίλας τα έχω ταράξει στο ξεσήκωμα. Να'ναι καλά.
_____________________

Thalassenia είπε...

Άργησα και μάλλον δεν έμεινε τίποτα.
Μα και συ μισή δόση, φτιάξε ολόκληρη να προλάβουμε.
Άχ και να είχα λίγο, από το πρωί θέλω γλυκό.

Καληνύχτα σας.

Alice World είπε...

Δεν θα έμπαινα ποτέ στον κόπο να φτιάξω crumble, Μου φαίνεται βαρετή και κοπιώδης η διαδικασία. Τώβρα να φιλοτιμώσουνα να μου στείλεις ένα κομματάκι πολύ ευχαρίστως να προσφέρω την γευσιγνωστική μου άποψη :οΡΡΡ

Καλή σας όρεξη φίλτατε!

Dreameraki είπε...

Μίλα μου για μήλα!
Καλό βράδυ!